Szkolenia przez skype |Szkolenia online | Szkolenia internetowe | Szkolenia przez internet

Szkolenia obejmują obecnie niezwykle szeroki zakres rynku usług zwłaszcza, kiedy odniesiemy się  do niezwykle modnej kwestii tzw. rozwoju osobistego i kompetencji interpersonalnych. Jednak wraz z upowszechnieniem się Internetu i równoczesnej zmianie preferencji wielu klientów poszukujących taniej, szybkiej, łatwo dostępnej i skondensowanej wiedzy modne stały się różnego rodzaju kursy internetowe.

Szkolenia on-line

E-szkolenia warto rozpatrywać z kilku różnych ujęć. Po pierwsze podstawową formą są kursy do pobrania lub użytku na platformach internetowych. Oferta szkoleń internetowych jest niezwykle szeroka i obejmuje filmy video, pliki mp3, gry, e-booki itd. Wśród szczególnie popularnej tematyki trzeba wymienić kursy kształcące z wybranych zdolności informatycznych (obsługa programów np. kursy z photoshopa, kursy programowania), kompetencji miękkich (autoprezentacja, kreowanie wizerunku, budowanie marki, zarządzanie), kursy językowe i wiele innych. Warto zauważyć, że coraz większa liczba szkół i uczelni wyższych przeniosło część kształcenia do Internetu (materiały dydaktyczne w formie wykładów video) w ramach e-lerningu.

Niemniej oferta internetowa nie kończy się na typowych e-kursach. Warto poszukiwać profesjonalnych forów i blogów, w których autorzy dzielą się własną wiedzą. Często tematyczne, regularne, rzetelne artykuły są nie gorsze niż tradycyjne szkolenie. Ponadto wśród użytkowników można odnaleźć ciekawych rozmówców, znajomych do działań w realu.

Jakie plusy i minusy mają szkolenia internetowe?

Ich przewagą na pewno będzie łatwa dostępność. Z kursów internetowych możesz korzystać w dowolnym czasie i miejscu. Nie ma znaczenia pora dnia, gdyż najczęściej dostępne są 24/h. Wystarczy tylko dostęp do Internetu i można rozpocząć naukę. Również cena e szkoleń bywa zachęcająca, gdyż zazwyczaj jest sporo niższa od warsztatów stacjonarnych. Nie trzeba dostosowywać się do terminów, dojeżdżać w określone miejsce czy dzielić czas z innymi uczestnikami.

Jednak problem polega na fakcie, że kursy online wymagają dużej motywacji własnej. Trzeba znaleźć odpowiednią ofertę, dokonać płatności, a co ważniejsze rzeczywiście korzystać, przeglądać, uczyć się i stosować w praktyce. Jak pokazuje moje doświadczenia bardzo mała grupa klientów jest w stanie efektywnie wykorzystać zawartość i potencjał szkoleń on-line.

Nasza firma szkoleniowa na dzień dzisiejszy proponuje bardzo pożądaną opcję, gdyż klienci korzystają ze szkoleń zapośredniczonych przez Skype lub Google Hongouts. Najczęściej w formie spotkań indywidualnych, lecz zdarzają się również konsultacje dla małych grup firmowych lub sztabów politycznych w postaci video konferencji. To połączenie korzyści kursów internetowych oraz treningów stacjonarnych. Dzięki temu możliwe dostosowanie wygodnych terminów spotkań, stworzenie zindywidualizowanie programów szkoleniowych, nawiązanie głębszego kontaktu z klientem czy zdecydowanie obniżenie ceny treningów.

Kiedy lepiej skorzystać z tradycyjnych kursów?

Jak każda forma pracy z człowiekiem, tak i szkolenia internetowe posiadają swoje ograniczenia. Dlatego wybierz tradycyjne szkolenie jeżeli zależy Ci na kontakcie z trenerem, cenisz sobie interakcje i nowe znajomości z uczestnikami szkoleń grupowych, nie przeszkadza Ci konieczność rezerwacji konkretnego terminu i konieczność pokrycia wyższej ceny.

Zobacz z jakich kursów możesz skorzystać w 2018 roku!


Autoprezentacja – szkolenie indywidualne, szkolenie wewnętrzne dla firm, szkolenie grupowe

Dowiedz się jak stworzyć świetną prezentację biznesową, przygotuj argumenty, poznaj sposoby na zmniejszenie stresu!

WIĘCEJ


 

Marketing polityczny – szkolenie indywidualne, doradztwo dla sztabów wyborczych, szkolenie dla partii politycznych

Jak wygrać wybory samorządowe? Jak poprowadzić kampanię?

WIĘCEJ


Kreowanie wizerunku – szkolenie indywidualne, doradztwo dla firm, szkolenia wewnętrzne, szkolenia otwarte

Jak skutecznie kreować wizerunek osobisty i firmowy?

Obecnie posiadanie firmy, dobrego pomysłu i produktu to za mało. Dowiedz się, jakich narzędzi użyć, aby prowadzić efektywną promocję Twojego biznesu.

WIĘCEJ


 

Zamawiam!

 

Zapisz się do naszego newslettera

[FM_form id="1"]

FORMULARZ KONTAKTOWY