Piotr Dubiński – specjalista ds. marketingu politycznego i mediów, dyplomowany coach, trener, instruktor. Ukończył studia m.in. na: Uniwersytecie Mazurskim; Wyższej Szkole Informatyki i Ekonomii TWP; Wyższej Szkole Informatyki i Ekonomii im. Prof. Tadeusza Kotarbińskiego; Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.
Uczestniczył w dziesiątkach specjalistycznych szkoleń z pogranicza ekonomii, zarządzania, psychologii biznesu oraz coachingu w Polsce i za granicą.
Szkolił się w renomowanym ośrodku z Listy Szanghajskiej – Lund University w Szwecji.
Doktoryzował się w Instytucie Nauk Politycznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie oraz w Instytucie Politologii Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie.
Swoją przygodę z marketingiem i szkoleniami rozpoczął kilkanaście lat temu promując produkty branży FMCG. Pracował w agencjach reklamowych zdobywając doświadczenie na różnorodnych stanowiskach. Był fundatorem startupów marketingowych. Pełnij funkcję dyrektora ds. marketingu w firmach produkcyjnych.
Jednak od lat jego największą miłością jest budowanie zaawansowanych strategii prezentacyjnych dla firm i klientów indywidualnych. Pracuje ze specjalistami, menadżerami, kierownikami, dyrektorami, prezesami. Doradza działom HR i PR podczas kreowania wizerunków przedstawicieli firm wewnątrz i na zewnątrz.
Planuje i koordynuje kampanie promocyjne ATL i BTL. Prowadzi sesji coachingu wizerunku.
Wspiera procesy kreacji wizerunku biznesowego i osobistego. W skład jego działalności wchodzi profesjonalne doradztwo polityczne, prowadzenie kampanii wyborczych i promocyjnych.
Z wielką przyjemnością dzieli się wiedzą nie tylko w trakcie szkoleń, ale również udzielając eksperckich wywiadów radiowych i telewizyjnych oraz pisząc artykuły naukowe z pogranicza coachingu, marketingu politycznego, kreacji wizerunku, perswazji oraz mowy ciała.