Marketing polityczny to zespół narzędzi umożliwiających nie tylko skutecznie przeprowadzenie kampanii wyborczej, ale również efektywne działania po objęciu stanowiska.
Nieustannie współpracuję z kandydatami, czynnie działającymi politykami i urzędnikami w celu maksymalizacji efektów prowadzonych kampanii. Każdy z nich uzyskał progres kompetencji miękkich, wzrost poparcia, wielu zakończyło kampanię wygraną lub nawiązaniem nowych kontaktów osobistych i biznesowych.
Okazuje się kandydaci świadomie i profesjonalnie prowadzący kampanie są w stanie uzyskać wyższe wyniki, oszczędność zasobów finansowych, większą efektywność indywidualną oraz zachowanie lepszego stanu zdrowia.
Szkolenie skierowane jest do:
- kandydatów pierwszy raz startujących w wyborach (przyszłych radnych, wójtów, burmistrzów, prezydentów miast, eurodeputowanych, parlamentarzystów)
- doświadczonych polityków
- biur poselskich i senatorskich
- urzędów w trakcie kampanii promocyjnych oraz projektów inwestycyjnych i społecznych
- urzędów w trakcie restrukturyzacji i zmian personalnych oraz procesu odświeżania wizerunku
- polityków po objęciu nowego urzędu
Możesz dobrać zawartość szkolenia według swoich wymagań (określona tematyka z wybranego modułu szkolenia) lub zamówić jedno/dwudniowe szkolenie poruszające najważniejsze informacje oraz trenujące szczególnie potrzebne umiejętności.
Moduły coachingowe i zarządcze:
- ustalisz i zwymiarujesz główny cel Twojej kampanii
- dobierzesz odpowiednią strategię i taktykę
- dowiesz się, jak rekrutować i motywować własny zespół
- poznasz metody skutecznego poszukiwania funduszy
- stworzysz plany zastępcze użyteczne w sytuacjach kryzysowych
- wykorzystasz narzędzia optymalizujące działania oraz umożliwiające lepsze zarządzanie czasem
- poznasz wybrane modele coachingowe zwiększające motywację własną i grupową
- przyswoisz techniki radzenia sobie ze stresem, tremą, zmęczeniem i innymi dystraktorami
- wypracujesz skuteczne metody pracy z trudnymi klientami, współpracownikami czy wyborcami
Moduły prezentacyjne:
- poznasz najskuteczniejsze strategie kreacji wizerunku
- wykreujesz kompletny wizerunek (poznasz typy i rodzaje wizerunku oraz scharakteryzujesz własny)
- zajmiesz się pozycjonowaniem wizerunku (odróżnianie od konkurencji, poszukiwanie cech unikalnych)
- przejdziesz trening autoprezentacji i wystąpień publicznych (min. nauka znaczenia mowy niewerbalnej, przygotowanie do spotkań politycznych i biznesowych; więcej w zakładce autoprezentacja)
- poznasz zasady tworzenia perswazyjnych wypowiedzi i przemówień publicznych
- rozpoczniesz trening mowy niewerbalnej (kontrola mimiki twarzy, trening gestykulacji i postaw ciała, eliminacja zbędnych interferencji językowych – yyyy, aaaa, yhym, mmm, itd.)
- wytrenujesz sposoby udzielania wywiadów radiowych, telewizyjnych i prasowych
- skoordynujesz przekaz słowny z używanymi gestami i ich dynamiką
- dobierzesz odpowiedni strój, galanterię i dodatki
- opanujesz najważniejsze modele i techniki teorii wpływu społecznego
- poznasz kluczowe zasady NLP oraz teorii perswazji i manipulacji
Moduły narzędziowe i promocyjne:
- zgłębisz zasady prowadzenia kampanii bezpośrednich i pośrednich
- odnajdziesz najefektywniejsze kanały zaistnienia Twojego wizerunku w świadomości wyborców
- nauczysz się zasad tworzenia perswazyjnych haseł i tekstów wyborczych
- poznasz standardy kreacji spersonalizowanych stron internetowych, wizytówek, plakatów, ulotek, bilbordów i megabordów, spotów radiowych i telewizyjnych
- pozyskasz wiedzę o bezpłatnej i płatnej reklamy internetowej (pozycjonowanie, reklamy Google AdWords, zakup banerów internetowych, internetowym marketingu wirusowym)
- poznasz podstawy erystyki (sztuki wygrywania sporów politycznych)
- dowiesz się, jak kreować media events (konferencje, spotkania, itp.)
- wybierzesz pakiet spotkań indywidualnych lub szkolenie w większej grupie
- wykupisz od razu pakiet godzin/dni szkoleniowych
- zamówisz szkolenie znacznie wcześniej
- nastawiasz się na długotrwałą współpracę
- polecasz DRiM i uczestniczysz w systemie rekomendacji
- pracujesz intensywnie pomiędzy sesjami i potrzebujesz ich mniej!
Przykład: Wybieram trening on-line (Skype) x 4 indywidualne spotkania (po 3 h/szkoleniowe) x 100 zł/h szkoleniowa = 1200 zł/netto + Vat
Proces zamówienia szkolenia:
- Dzwonisz lub opisujesz własne wyzwanie
- Wyznaczasz warunki szkolenia (indywidualnie lub w grupie; osobiście lub on-line; pojedyncze spotkanie lub pakiet treningowy; szkolenie zamknięte lub jedno ze szkoleń otwartych; termin – data, ilość godzin, pora dnia)
- Na podstawie arkusza diagnozującego proponujemy wstępny plan działań i wycenę
- Przechodzisz pierwszy trening!