
Prowadzimy szkolenia z marketingu dla firm, który oszczędza zasoby i maksymalizuje rezultaty. Doradzamy w profesjonalnym budowaniu wizerunku osobistego i firmowego. Doradzimy, jak prowadzić kampanie kampanie promocyjne w social media.
Specjalizujemy się w dedykowanych szkoleniach z prezentacji produktu i usług, treningach zdolności sprzedażowych, obsługi i budowania relacji z klientem.
Wprowadzamy najnowsze standardy i systemy sprzedaży, promocji, marketingu i prezentacji w firmach.
Jak zamówić szkolenie i pozyskać dofinansowanie?
- Kontaktujesz się z nami i wybierasz interesujące Ciebie tematy szkoleń (patrz niżej)
- Pomagamy Ci w uzupełnieniu dokumentów projektowych i złożeniu ich do operatora
- Ustalamy programy, terminy, zakres i miejsce szkoleń
- Podpisujesz umowę z operatorem na dofinansowanie szkolenia
- Po szkoleniu możesz otrzymać dofinansowanie w wysokości nawet do 80%!!!
Szybki kontakt
tel. 664 443 584
e-mail: info@drim-power.pl
Pomożemy Tobie w zbudowaniu pozytywnego wizerunku firmy oraz podpowiemy jakich technik marketingu użyć aby prowadzić skuteczne
i tanie kampanie promocyjne i reklamowe.
Prawdziwy marketing, to największe efekty przy możliwie najniższych kosztach!
Program składa się z cyklu pięciu intensywnych modułów, poruszających fundamentalne zagadnienia dla rozwoju firmy.
Korzystasz z całego programu lub wybierasz najbardziej potrzebne moduły.
Wyślij formularz kontaktowy
- Daj nam znać, że zainteresowało Ciebie szkolenie
- Zaproponujemy najkorzystniejszą formę treningu
- Skontaktujemy się z Tobą, jak najszybciej!
Prezentacja produktów i usług
Pracownicy są wizytówką firmy, dzięki szkoleniom z profesjonalnej prezentacji produktów i usług oraz obsługi mogą sprzedawać jeszcze lepiej. Nauczą się jak mówić prosto, zrozumiale i przekonująco, nawet poruszając tematy specjalistyczne w rozmowie z laikiem. Dowiesz się jak zbudować prezentację, która najlepiej pokaże zalety Twojej firmy/ produktu/ usługi, poprzez wyłuskanie i przedstawienie ich największych zalet.
Klient często wzdryga się przed wydaniem pieniędzy na coś czego nie rozumie, pozwólmy więc aby przedmiot sprzedaży stał się oczywisty. Pomożemy Tobie przygotować proste schematy rozmów z klientami i partnerami biznesowymi. Dostaniesz gotowe odpowiedzi i argumenty na każdą sytuację.

Nauczymy Ciebie jak:
- Mówić prosto, zrozumiale i przekonująco, nawet na tematy specjalistyczne
- Lepiej prezentować firmę
- Przygotować skuteczne schematy rozmów, negocjacji i prezentacji
- Mieć gotowe odpowiedzi nawet na trudne pytania i nie dać się zaskoczyć
- Zbudować prezentację, która najlepiej przedstawi Twoją firmę
- Wyłuskać najważniejsze informacje, zalety, argumenty
- Wyróżnić się wśród konkurencji i zapisać się w pamięć
Sprzedaż i praca z niełatwym klientem
Sprzedaż to cel działalności każdej firmy. Jednak nie zawsze przebiega łatwo. Dowiesz się, jak obsłużyć klienta, tak aby poczuł się wyjątkowy i zaufał firmie. Poznasz techniki, które pozwolą Ci na skuteczne domknięcie sprzedaży na tu i teraz – klient, który zostawia sobie czas na zastanowienie często nie decyduje się na zakup lub idzie do konkurencji.
Dowiesz się, jak pracować z trudnym klientem, zrozumieć motywatory innych ludzi, zachować spokój i wysoki poziom kultury, aby dać sobie szansę na sprzedaż nawet dla trudnych osób. Pamiętaj, że od czasu do czasu nawet trudna osoba może stać się wręcz ambasadorem Twojej firmy!

Poznasz techniki, które pozwolą na:
- Obsłużenie klienta w taki sposób, aby poczuł się wyjątkowy i zaufał firmie
- Zwiększenie poziomu sprzedaży
- Skuteczniejsze domykanie sprzedaży
- Dosprzaż dodatkowych produktów
- Stworzenie warunków do długotrwałej współpracy
- Poradzenie sobie z trudnymi klientami
Content marketing i social media
Marketing to dział, który sprowadza do nas klientów, dajmy mu więc paliwo do działania. Warto do tematu podejść z głową, tak aby dotrzeć do jak największej liczby osób zainteresowanych naszym produktem. Dlatego na początku zweryfikujemy dotychczasowe aktywności, a następnie zbudujemy nowy plan działań.
- Podpowiem Ci co powinna zawierać Twoja strona internetowa (budowa, funkcje)
- Nauczę Ciebie, jak tworzyć wpisy na bloga, które lepiej pozycjonują
- Dowiesz się, jak uzupełniać zawartość witryny, aby świetnie prezentowała aktywność firmy
- Pokażę Ci metody tworzenia merytorycznych postów na fanpage
- Powiem Ci, jak nagrywać materiały wideo idealne na facebooka i YouTube

Poznaj sprawdzone sposoby jak:
- Zweryfikować skuteczność obecnych działań
- Stworzyć skuteczną strategię
- Wykreować unikalną propozycję sprzedaży
- Zwiększyć ilość leadów (zapytań)
- Zdobyć nowych klientów
- Zwiększyć poziom konwersji (stosunku sprzedaży do zapytań)
Skuteczna i tania reklama
Każdy potrafi wydać pieniądze, ale przepalenie budżetu, to jeszcze nie skuteczna reklama. Dowiedz się, jak tworzyć treści reklamowe i planować kampanie przynoszące zysk. W jaki sposób tworzyć reklamy internetowe atrakcyjne dla klientów oraz jak dotrzeć do osób potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą. Co istotne nauczymy Ciebie w jaki sposób optymalizować wydatki na reklamę, aby wyeliminować zbędne koszty.
- Wybór pomiędzy reklamą tradycyjną i internetową
- Tworzenie reklam za pomocą bezpłatnych narzędzi
- Kreacja reklam w menadżerze reklam Facebooka
- docieranie do odbiorców, którzy już byli na Twojej stronie
- poszukiwanie odbiorców podobnych do Twoich klientów
- Tworzenie reklam do osób, które już coś kupiły, a mogłyby więcej 😉
- Ustawianie reklam w Google Ads
- Reklamy na słowa kluczowe
- Reklamy banerowe
- Re-marketing
- Budowanie samofinansujących się lejków sprzedaży
- Analityka internetowa – badanie efektywności i optymalizacja reklam

Reklama, dowiesz się jak:
- Zaplanować kampanię reklamową
- Tworzyć atrakcyjne reklamy tradycyjne i internetowe
- Dotrzeć do potencjalnych klientów
- Optymalizować wydatki na reklamę i eliminować zbędne koszty
Budowanie wizerunku
Kreowanie wizerunku firmy jest procesem, który cały czas wymaga naszych działań i nakładów. Naucz się jak zbudować wizerunkową wartość firmy, wzbudzić zaufanie w klientach by wracali do Ciebie także w przyszłości. To właśnie od wizerunku firmy w dużej mierze uzależniona jest jej wiarygodność, a co za tym idzie sprzedaż.
Weźmy tu np. sprzedaż jajek, jesteś gotów zapłacić więcej za produkt, jeżeli wiesz, że pochodzi od dobrego gospodarza i szczęśliwych kur, być może dokupisz też mleko i jabłka. Tak samo jest w Twojej firmie, jeżeli wzbudzisz zaufanie to klient zdecyduje się na Twój produkt i wróci po więcej.

Poznasz metody:
- Budowania wizerunkowej wartości firmy
- Tworzenia długotrwałej strategii wizerunkowej
- Wyznaczania mocnych stron, eliminacji wad oraz pozycjonowania wizerunku
- Kreowania wizerunku marki
- Promocji wizerunku firmy na szeroką skalę
Wyślij formularz kontaktowy
- Daj nam znać, że zainteresowało Ciebie szkolenie
- Zaproponujemy najkorzystniejszą formę treningu
- Skontaktujemy się z Tobą, jak najszybciej!